.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش مهرداد لاهوتی از جزییات دیدار انتخاباتی قالیباف با نمایندگان در خیابان حافظ؛
تغییر موضع معنادار قالیباف: 2+1 یک «مذاکره» است نه «ائتلاف»
شمال نیوز:روز گذشته حدود 50 نماینده مجلس به دعوت آقای قالیباف در ساختمانی در خیابان حافظ حضور پیدا کردند و جلسه‌ایی را برگزار نمودند. برای حضور نمایندگان اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده بود و نمایندگان به دعوت آقای قالیباف با تمایل شخصی خود در این جلسه حاضر شده بودند.
تغییر موضع معنادار قالیباف: 2+1 یک «مذاکره» است نه «ائتلاف»

به گزارش شمال نیوز ، مهرداد لاهوتی (نمایندهٔ مردم لنگرود) اخیرا در گفتگو با ایسنا، گزارش از دیدار انتخاباتی خود با محمدباقر قالیباف (شهردار تهران) ارائه داده است.

به گزارش شمال نیوز لاهوتی گفته است: روز گذشته حدود 50 نماینده مجلس به دعوت آقای قالیباف در ساختمانی در خیابان حافظ حضور پیدا کردند و جلسه‌ایی را برگزار نمودند. برای حضور نمایندگان اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده بود و نمایندگان به دعوت آقای قالیباف با تمایل شخصی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

نماینده مردم لنگرود ادامه داد: این نمایندگان در خصوص آمدن آقای قالیباف به صحنه انتخابات نگاه مثبتی داشتند، از طرف دیگر آقای قالبیاف نیز اعتقاد داشت که تشکیلات کشوری، استانی و شهرستانی‌اش را بهتر از کاندیداهای دیگر ساماندهی کرده‌ است و این روند انتخاباتی‌اش را ادامه می‌دهد.

لاهوتی با بیان اینکه در این جلسه در مورد شبهات پیرامون ائتلاف 1+2 ، قالیباف توضیحاتی را ارائه کرد، گفت: این شبهه در فضای عمومی جامعه به وجود آمده بود که در حال حاضر با ائتلاف 1+2 دو نفر کنار رفته که یک نفر باقی مانده است. این در حالی است که آقای قالیباف گفت که هنوز این اتفاق رخ نداده است. ولی باز هم رخ دادن این موضوع را امکان‌پذیر دانست، همچنین گفت که بر آمدن خود در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: همچنین آقای قالیباف در این جلسه در مورد ائتلاف از این تعبیر استفاده کرد که این یک «مذاکره» است و نه «ائتلاف».، چون اعتقاد به مذاکره دارد و فکر می‌کند که در این مذاکرات می‌توانند از یکدیگر حمایت کنند.

وی همچنین مجدد تاکید کرد که این جلسه برای برطرف کردن ابهامات در مورد آمدن آقای قالیباف به عرصه انتخابات برگزار شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.